Heeelou

Tähän alkuun kai pitäisi kirjoittaa vähän siitä, kuka oikeastaan olen ja miksi aloitan kirjoittamaan blogia.

Olen huono kirjoittamaan itsestäni, mutta yritetään :D Olen siis nuori miespuolinen henkilö Helsingistä, Intohimoistani mainittakoon kirjojen lukeminen, filosofia, metallimusiikki, historia ja kaikkein tärkeimpänä, se yksi tyttö jota rakastan <3
Olen ennenkin kirjoittanut blogia, mutta kirjoitteluni oli hyvin epä-aktiivista, ja blogi oli lopulta omasta mielestäni yhtä sekasotkua, joten päätin aloittaa puhtaalta pöydältä uuden blogin ja poistin vanhan.

Kipinä blogikirjoittelun jatkamiselle lähtee yksinkertaisesti siitä, että tarvitsen jonkun paikan johon purkaa ajatuksiani. Tuskin tätä kovinkaan moni tulee lukemaan, mutta hälläväliä, kunhan saan päätäni pakottavat ajatukset jonnekkiin kun siltä tuntuu =)

Yritän kirjoittaa mahdollisimman aktiivisesti, mutta itseni tuntien minulle tulee aika-ajoin jaksoja jolloin en vain onnistu saamaan ajatuksiani kirjoitettua ylös.

Hyvää kesää ja juhannuksen odotusta kaikille  : )